روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

سیاست اقتصادی حاکم بر ایران اجرای تمام و کامل سیاستهای نئولیبرالی شکست خورده بانک جهانی است که در عرصه های آموزش و پرورش و آموزش عالی و بهداشت در حال کامل شدن است. سیاستی که در آن باید کمترین حقوق را به فروشنده گان نیروی کار داد و بیشترین مالیات را از آنها گرفت و مانع از تشکیل یابی آنها شد تا خواستار افزایش دستمزد نشوند و نیز کلیه ی خدمات اجتماعی مانند آموزش، بهداشت و درمان آب و برق و گاز و تلفن و غیره به قیمت تمام شده به اضافه سود (چون خدمات دهنده گان باید درآمدزا باشند) به مردم میفروشند. این است نئولیبرالیسم که با کودتای پینوشه بر علیه سالوادور آلنده در شیلی در سال 1973 شروع شده و اکنون در حال مردن است یا به قول بعضی از اقتصاددانان خیلی وقت پیش مرده بود. اما چرا عده ای این را نمیپذیرند به خاطر این است برای آنها نان فراوان دارد!! 

این خبر را بخوانید تا موضوع را دریابید:

کد خبر:۷۴۱۴۶۴
تاریخ انتشار:۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰25 October 2017
 

ابلاغیه سازمان بیمه سلامت مبنی بر دریافت خدمات درمانی رایگان تنها در مراکز دولتی و دانشگاهی با دفترچه بیمه سلامت، خبری است که با واکنش های متفاوتی همراه بوده است.

به گزارش مهر، این روزها در فضای مجازی و رسانه ها شاهد انتشار خبری هستیم که موجی از نگرانی و ناامیدی را در هموطنان و مدیران حوزه سلامت ایجاد کرده است. ابلاغیه سازمان بیمه سلامت ایران مبنی بر دریافت خدمات درمانی رایگان تنها در مراکز دولتی و دانشگاهی با دفترچه بیمه سلامت، خبری است که با واکنش های متفاوتی همراه بوده است.

این دستورالعمل در حالی ابلاغ شده که گرچه قابل دفاع است اما تبعات آن برای وزارت بهداشت و مردم در هنگام دریافت خدمات نادیده انگاشته شده است. عدم توجه به وظیفه سازمان بیمه سلامت در ابتدای طرح تحول سلامت، مشکلات مهمی در توازن منابع و مصارف آن ایجاد نموده که عارضه آن فرافکنی، کاهش خدمات و افزایش فشار خارج از توان و منابع واقعی به حوزه درمان کشور است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 30 مهر 1396برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب