چند خبر کارگری
روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

 فوت زن باردار در ميان شعله هاي آتش پژو

یک دستگاه پژو 405 ساعت 12 شب چهارشنبه شب به رانندگی يكي از ساكنان روستای مخدان خائیز (استان بوشهر) كه به سمت شهر اهرم حرکت می كرد، پس از رسیدن به سرازیری دربندان راننده متوجه شد که از ضبط صوت خودرو اتش به داخل ماشین زبانه می کشد.

 راننده که به همراه همسر باردارش سرنشين خودرو بودند، بلافاصله ماشین را نگه داشت تا خود را از ماشین بیرون بیاورد، اما زماني كه تلاش كرد همسرش را به بیرون منتقل کند، با توجه به شیب تند این سرازیری ماشین به سوی دره حرکت كرد و پس از سقوط به دره، خودرو آتش گرفت.

با توجه به این که راننده ماشین در این موقع شب تنها بوده و فردي نیز از محل تردد نكرده، متاسفانه همسر اين فرد با فرزندش در خودرو سوختند.

متاسفانه پژو 405 تا کنون تلفات زیادی از نظر مالی و جانی برای هموطنان ما به بار آورده که جا دارد مسئولین قضایی در این مورد اقدامات جدی را به عمل آورند.

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/261672

فروش مانتوهای 18 میلیونی در تهران

در برج های دوقلوی فرمانیه تهران نمایشگاهی برپاست که مانتوهای عرضه شده در آن از یک میلیون و 500 هزار تومان تا 18 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.

برگزار کننده این نمایشگاه یکی از طراحان لباس در ایران است که ادعا می کند در مانتوهایی که طراحی کرده از پارچه های قدیمی و تاریخی بازمانده از نسلهای پیشین استفاده کرده و قدمت آنها به صفویه نیز می رسد. به همین دلیل اتیکت برخی از آنها 100 تا 300 سال قدمت را نشان می دهد.

اما گرانترین مانتوی این نمایشگاه 18 میلیون قیمت گذاری شده که از پارچه ای 40 تکه دوخته شده و در توضیحش آمده متعلق به دوره صفوی.

دختران و پسرانی که از بازدید کنندگان با کیک در ظروف کریستال گرانبها پذیرایی می کنند و آنها را تا پایان بازدید زیر نظر دارند عنوان می کنند این پارچه ها مربوط به دوره صفوی و یا ساسانی  است که 20 سال پیش دوخته شده است.

به گفته آنها این مانتو باید 500 سال قدمت داشته باشد.

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/307397

وبلاگ آموختن: سرمایه از هر دسیسه و نیرنگی که لازم بداند استفاده می‌کند تا جیب خود را بیشتر پر کند.

تاخیر ۳ ماهه دستمزد 2300 کارگر نورد لوله صفا و پروفیل ساوه

دو هزار و ۳۰۰ کارگر کارخانه‌های نورد لوله صفا و پروفیل ساوه در سه ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند.
کارفرمای این دو کارخانه (نورد لوله صفا وپروفیل ساوه) از آذر ماه سال جاری به علاوه عیدی و پاداش پایان سال این تعداد کارگر را پرداخت نکرده است.

تجمعاتی را در این خصوص در مقابل ارگانهای مختلف هماننند فرمانداری ساوه داشته‌ایم که متاسفانه تا کنون هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته است.
کارگران در هفته جاری از روز سه شنبه بر سر کار خود حاضر نشده‌اند و کارفرما نیز روز پنجشنبه و جمعه را تعطیل اجباری اعلام کرده است.
کارخانه نورد لوله صفا دارای تولید و بازار فروش خوبی است اما از دو سال گذشته، زمانی که تحریم‌ها هنوز به شدت امروز نبود کارفرمای این کارخانه حقوق کارگران را با تعویق پرداخت می‌کرد.
منبع:http://www.asriran.com/fa/news/261717

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب